תקיפת עו"ד פרנקל בפסח: שני שוטרי מג"ב נחקרו ושוחררו בתנאים מגבילים

בנצי לייזרוביץ No Comments on תקיפת עו"ד פרנקל בפסח: שני שוטרי מג"ב נחקרו ושוחררו בתנאים מגבילים

מח"ש פתחה בחקירה כנגד שני שוטרי מג"ב החשודים בתקיפת עו"ד דב פרנקל בפסח. 8 חברי כנסת מסיעות שונות דורשים לקיים דיון על האלימות המשטרתית

שוטרים במאה שערים צילום: פלאש90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר הסערה בגין האלימות המשטרתית במאה שערים, ובפרט בתקיפת עו"ד דב פרנקל שחזר מבית אביו החולה לאחר שסעד אותו ונפל קורבן להתעללות ואלימות שוטרים ללא כל סיבה מוצדקת. היום (חמישי) מודיעה המחלקה לחקירות שוטרים כי היא חקרה היום שני שוטרי מג"ב בחשד לתקיפה ביום 4.4.2020 בשכונת מאה שערים בירושלים במהלך פעילות מבצעית לאכיפת תקנות שעת חירום להגנה מפני מגיפת הקורונה.

על פי החשד, במהלך אירוע הפרות סדר בשכונה, דחפו השוטרים אדם ללא הצדקה שעה שהלך ברחוב. בעקבות הדחיפה המתלונן נפל על המדרכה ונחבל בגופו. השוטרים שוחררו בתנאים מגבילים בתום החקירה. ובימים הקרובים החקירה תימשך.

יש לציין כי הלחץ הגדול ככל הנראה הביא את החקירה המהירה. 8 חברי כנסת מסיעות שונות דורשים לקיים דיון בכנסת על האלימות המשטרתית.

ממשטרת ישראל נמסר: מדובר בהתנהלות חריגה שאינה מקובלת ועומדת בניגוד מוחלט לנורמות ההתנהגות המצופה מכל שוטר. האירוע מצוי בבדיקה ובטיפול של מח״ש, ובהתאם לתוצאותיה ינקטו נגד השוטרים המעורבים הצעדים המתאימים.

התיעוד הקשה שגרם לסערה הגדולה:

צילום: פלאש90


0 תגובות